2012. augusztus 8., szerda

Rukkola

Életem első 26 évét úgy éltem le, hogy nem volt olyan zöldség*, amit ennyire imádtam volna. Nem, nem megyek át gasztro-blogba, csak szeretnék ajánlani nektek egy oldalt: a rukkola.hu-t, az egyetlen és eredeti könyvcseréldét! :)

Alig egy hete találtam rá az oldalra, de máris totális káosz van az eddig szépen elrendezett könyvespolcomon - persze ezt egy csöppet sem bánom! A könyvek olyan gyorsan jönnek-mennek, hogy csak kapkodom a fejem. Részletes szabályokat nem írok, rengetegen írtak már róla, és az oldalukon is megtalálhatod. Az oldal lényege csak annyi, hogy ha elolvastad, de nem szeretnéd megtartani, véletlenül duplán vetted meg, vagy megvetted és mégsem tetszett, akkor feltöltöd a könyvet, és várod, hogy új gazdára találjon! Ha ez megtörténik, cserébe választhatsz más könyveket!

A sikerkönyvek természetesen hamarabb gazdára találnak, de a régieket sem kell félteni; előbb vagy utóbb mindegyikről kiderül, hogy valaki számára nagy értéket képvisel! (na jó, talán a Júlia-regények nem :))

Ez az alig egy hónapos oldal több ezer embert szippantott már be, a tagok és a feltöltött könyvek száma is rohamosan növekszik, iszonyú jó kis csapat jött össze! Amikor első körben feltöltöttem az Éhezők viadala-trilógiát, amelynek mindhárom kötetét másodperceken belül elvitték, féltem, hogy én nem leszek majd elég gyors, és nem fogok tudni jó könyveket szerezni, így fölöslegesen "dobtam ki az ablakon" egy ilyen értékes sorozatot. De most, egy héttel később már egyáltalán nem sajnálom, sőt!

Azt hiszem, abszolút sikerként könyvelhető el, ha elárulom, hogy tegnap hozta a postás az első happolt könyvem, és még 18-at várok pár napon belül! :) Jobbnál jobbak, néhányuk még épp csak megjelent, máris az enyémek! Olvasás után néhányat visszateszek, néhányat megtartok majd, majd közben dől el, hogy melyik melyik kupacba kerül. Anyukámnak is válogattam már néhány régebbi, általa még nem olvasott könyvet a kedvenc írójától, nemsokára névnapja lesz, biztosan örül majd nekik!

Nekem többnyire angol nyelvű könyveim voltak itthon, és sokáig gondolkoztam, hogy feltöltsem-e őket az oldalra. Vajon nem fognak utálni, ha pár percen belül 50 angol nyelvű regényt töltök fel? De ami történt, azt el sem akartam hinni. 1-2 órán belül 10 könyvet vittek el tőlem! Ez is bizonyítja, mennyire sokfélék vagyunk a Rukkolán, amiről azt hittem, csak engem érdekel, az egy pillanat alatt felkavarta az állóvizet, és ma 9 embernek összesen 13 könyvet fogok postázni! :)

Még mindig itt vagytok? Menjetek, rukkoljatok, happoljatok, olvassatok! :)



* A bejegyzés írása során egyetlen zöldség sem sérült meg.
**Ez a bejegyzés nem pr-cikk, nem a rukkola.hu megbízásából készült, semmilyen ellentételezést nem kaptam a rukkola-csapattól. Bár egy-két bónusz happ-lehetőségért természetesen bármikor szívesen feladom az elveimet :)

1 megjegyzés:

  1. Engem is beszippantott ez az egész dolog(: Bár nem régen kezdtem,és bizonytalan voltam kellenek-e valakinek a könyveim? Amint az elsőt felraktam rögtön el is happolták:) Most megyek még keresgélni mert eddig csak a mellettem lévő polcot szedtem széjjel /amiben nem sok könyv volt/ de a nagyim is mondta,hogy beszáll(: Én is hamarosan happolhatok,és akkor nem lesz megállás:D:D

    VálaszTörlés