2012. szeptember 28., péntek

Nyűglődés

Nem  tudom, mi van velem, mostanában alig bírom eldönteni, hogy mit olvassak, aztán amikor hosszas tipródás után nekilátok valamelyik könyvnek, akkor sem mindig élvezem. Az utóbbi két hónapban annyi könyvet hagytam félbe, amennyit korábban összesen... ezekről már nem is írok bejegyzést, mi értelme lenne? Most éppen Christopher Moore: Vérszívó démonok című könyve fogott ki rajtam. Az tény, hogy nem rajongok a vámpíros történetekért, de ez elvileg egy humoros hangvételű könyv, nem tipikus vámpírsztori. 150 oldal után mégis abbahagytam.


Mondjuk mostanában kicsit zaklatott az idegrendszerem munkahelyi dolgok miatt, és simán lehet, hogy ha nyugodtabb lennék, bármelyik mostanában félbehagyott könyv tetszene. Mindenesetre most megpróbálok biztosra menni, kiválasztottam négy könyvet, amihez kedvet éreztem, megnéztem a moly-os értékeléseket, és azt kezdem el olvasni, amelyiknek a legjobb az értékelése. :)

Ez pedig Julia Quinn: Miss Miranda Cheever Titkos naplója. Remélem, ezzel végre sikerül kikapcsolódnom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése