2012. október 1., hétfő

Rukkolj és nyerj! - nyertes + vigaszdíj!

Sziasztok!

Már itt is vagyok a Rukkolj és nyerj! játék nyertesével! A kommentekbe írt könyveket névvel együtt excel táblázatban vezettem a nap folyamán. Összesen 118 könyvet írtatok a bejegyzéshez, álmodni sem mertem volna, hogy ennyi lesz! :)


A táblázatból kivettem az általam rukkolt 10 könyvet, majd a többi nevet bemásoltam a random.org oldalra, ami összekeverte a listát. A könyvjelző nyertese a lista első helyén látható Németh Viktória! Gratulálok!


Viki, kérlek, küldd el a címed a leohobbi@gmail.com címre, hogy postázhassam a könyvjelzőt! :)

Meglepetés vigaszdíj!

Gáspár Kata, kérlek, te is jelentkezz nálam a pontos címeddel, mert te rukkoltad a nap folyamán a legtöbb kiemelt könyvet, szám szerint 15-öt! (természetesen csak azokat tudtam figyelembe venni, akik jelentkeztek, lehet, hogy volt ennél többet rukkoló is a nap folyamán, de a jelentkezők közül toronymagasan te rukkoltad a legtöbbet!)

Még nem tudom, mi lesz a te ajándékod, de kitalálok valamit! Legyen meglepetés! :)

Mindenkinek köszönöm, hogy velem játszottatok, remélem, jól éreztétek magatokat, és sikerült egy-két könyvet happolnotok!

További jó rukkolázást!

1 megjegyzés: