2012. december 9., vasárnap

Mia karácsonya

Meg Cabot:
Mia karácsonya
(A neveletlen hercegnő naplója  6 és 1/2.)
Ennél a könyvnél megállt a tudományom, fogalmam sincs, mit írhatnék róla. Csak azért kaparintottam meg, mert karácsonyi könyv, illetve azért, mert a filmet 26 éves vén fejemmel is imádom, a könyvből viszont még egy részt sem olvastam... hát, most határozottan állíthatom, hogy nem is fogok.

Tinilányoknak íródott 78 oldalas kis semmiség, és bár nem tudom, a sorozat többi része milyen terjedelmű, nem igazán értem, miért kellett erre egy külön kötetet szánni. Nem tudom, a 10-14 éves lányok milyen véleménnyel vannak a könyvről, de számomra ez a röpke történet is kínszenvedés volt, és van egy olyan érzésem, hogy nemcsak azért, mert rég kinőttem már belőle.


Lilly karaktere hihetetlenül idegesítő, és valahogy a többi karakter sem emlékeztet a filmbeli szereplőkre. A filmhez hasonló vicces történetet vártam, ez meg nyomokban sem emlékeztetett rá, úgyhogy biztosan nem állok neki összevadászni a sorozat többi részét.

"Külvárosi háziasszony csöppet sem neki szánt tinikönyvet értékel" című rovatunkat hallották. Szóval ez esetben ne nagyon adjatok a véleményemre, hiszen a témával és a stílussal is ég és föld a különbség köztem és a könyv között, így az objektivitás az értékelésemet a legcsekélyebb mértékben sem jellemzi. :)

Oldalszám: 78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése