2013. április 19., péntek

Kreatív kedd #4 - Special Edition :)

Kreatív kedd, ezúttal pénteken. :)

Holnap készülök menni a Könyvfesztiválra, és egy nagyon jó moly-os kezdeményezés megragadta a figyelmem. A Fess verset! felhívás lényege, hogy egy általad írt verset keretezz be, a keretet díszítsd, ahogy szeretnéd, és legkésőbb holnapig juttasd el a moly-csapatnak a Könyvfesztiválra. Garantált ajándékként 3 hónapos pro tagságot kapsz, a műveket pedig kiállítják, és jelképes összegért áruba bocsátják a Könyvfesztiválon.

Nagyon megfogta a fantáziámat a kezdeményezés, és bár verset írni nem tudok, valamit mégis összehoztam. Most viszont bajban vagyok, mert miután a keret díszítésén órákig dolgoztam, annyira hozzám nőtt a művem, hogy eljátszottam a gondolattal, hogy megtartom... Persze mindenképpen megy a Könyvfesztiválra, hiszen oda készítettem. :)

Megmutatom a művet:


A keret eredetileg egy IKEA-s tükör volt. Megvettem, mert eleve díszítésre szántam, de végül sosem láttam benne fantáziát, úgyhogy becsomagolva pihent a szekrényben. De úgy tűnik, csak a megfelelő alkalomra vártam! :) A díszítést saját kezűleg készítettem süthető gyurmából.

Szerintetek milyen lett?

Ui.: Lehet, hogy mégis megtartom...

Ui. 2: Neeem, nem szabad! :)

Ui. 3: Akkor elviszem, odaadom, és pár perccel később visszavásárolom!

Ui. 4: Neeeeeeeem, nem szabad! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése