2014. június 14., szombat

Ünnepi könyvhét, 2014

Magam is nehezen hiszem el, de az idei évben eddig összesen 4 könyvet vásároltam. Főként anyagi megfontolásból inkább könyvtárba és a Könyvsiker Kölcsönzőbe jártam, illetve korábbi vásárlásokra, recenziókra és ajándékba kapott könyvekre építettem.

Most viszont szerencsésen álltak a csillagaim: június eleje óta új munkám van, nemsokára jön a születésnapom (na jó, kis túlzással, ugyanis még másfél hónap van hátra addig), ráadásul volt némi - direkt könyvekre szánt - dugipénzem is. Mindezek tudatában és birtokában szabadultam be a Könyvhét forgatagába - képzelhetitek, micsoda pusztítás maradt utánam, amikor véget vetettem a majd' félévig tartó könyvvásárlási cölibátusomnak...

A dugipénzemnek az utolsó fillérig lőttek, viszont hét kiadó összesen tizenhárom könyve költözött a polcomra:



Szép adag, ugye? Majd igyekszem beosztani őket, mert bár a férjem mosolyogva figyelte, ahogy szélvész módjára végigsöpörtem a rendezvényen, lehet, hogy karácsonyig nem vehetek új könyvet... :)

1. Courtney Summers: This is Not a Test - Éles helyzet
Könyvmolyképző Kiadó, 20% kedvezmény + ajándék könyv

2. Pokoli báléjszakák
ajándékba kaptam az Éles helyzet mellé

3. Susan Spencer-Wendel: Mielőtt végleg elmegyek
Libri, 990 Ft

4. Tracey Garvis Graves: Kötelék
Pioneer, 25% kedvezmény

5. John Green: Alaska nyomában
GABO, 20% kedvezmény

6. Jean-Dominique Bauby: Szkafander és pillangó
Park Kiadó, 490 Ft

7. Emily Diamand: Kalózok nyomában
Agave, 500 Ft

8. Peter Heller: Kutya csillagkép
Maxim, 30% kedvezmény

9. Jennifer E. Smith: Létezik térkép a szerelemhez?
Maxim, 30% kedvezmény

10. Jennifer E. Smith: Milyen is a boldogság?
Maxim, 30% kedvezmény

11. Sherry Gammon: Szerethetetlen
Maxim, 30% kedvezmény

12. Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet
Maxim, 30% kedvezmény

13. Rebecca Donovan: Visszafojtott lélegzet
Maxim, 30% kedvezmény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése