2014. július 29., kedd

28

Boldog születésnapot!


Ma van a születésnapom, ezért úgy gondoltam, mesélek pár dolgot magamról és néhány emlékről, ami hirtelen eszembe jut, stílusosan könyvek segítségével! :)

Hoztam három gyereket


 Ezt a könyvet akár anyukám is írhatta volna, ugyanis hárman vagyunk testvérek, én vagyok a legidősebb.

Oroszlán a könyvtárban


Akár rólam is szólhatna ez a könyv, hiszen nyári lány vagyok, az oroszlán jegyében születtem. Az pedig, hogy imádom a könyveket, szerintem senkinek sem okoz meglepetést.

A fantasztikus könyvtár


Az előző könyv miatt eszembe jutott egy régi emlék az első könyvtári látogatásomról. Nagyjából hatéves lehettem. Akkoriban a lakótelepen, ahol éltünk, még csak egy pici könyvtár volt, amit ráadásul egy teljesen átlagos panellakásban rendeztek be. Az első találkozás fantasztikus volt, és bár a lakás kicsi volt, a polcok a mennyezetig értek, és mindenhol ott voltak, minimális hely volt köztük, épp csak annyi, hogy el lehessen férni. Gyerekként úgy éreztem, a világ összes könyve összezsúfolódott a kis lakásban. Később egy nagyobb helyre költözött a könyvtár, amit szintén nagyon szerettem, de a régi lakás-könyvtárhoz azóta is nosztalgikus emlékek kötnek, és gyakran eszembe jut.

Egy boltkóros naplója


Alapvetően utálok vásárolni, azonban van két kivétel: akár hobbiboltba, akár könyvesboltba tévedek, garantált, hogy nem végzek egy óránál rövidebb idő alatt, és biztosan nem távozom üres kézzel.

A hely, amit otthonnak hívnak


Számomra két ilyen hely létezik. Az egyik Nyíregyháza, ahol felnőttem, és ahol a szüleim élnek, a másik pedig Budapest, a jelenlegi lakhelyem, ahol a férjemmel élek.

Albérlet a Síp utcában


Ugyan a Síp utcában pont nem, de egy kupac albérletben éltem 18 és 23 éves korom között. Volt köztük nagyon jó és nagyon rossz is, de az első különösen nagy jelentőséggel bír számomra. Részletek a következő könyvnél...

Létezik térkép a szerelemhez?


Nem tudok ilyen térképről, de szerencsére nem is volt rá szükségem, az én szerelmem házhoz jött. Nem, nem pizzafutár, és nem is postás, csak a főiskola alatt albérletben laktam, ő pedig ismerte az egyik lakótársamat, így akkor találkoztunk, amikor egyszer meglátogatta őt. Ennek már majdnem tíz éve. :)

An October Bride


2008 október 4-én mentem férjhez, egy kicsi, de annál meghittebb esküvő keretében, összesen 24-en voltunk.

Házasságom története


Csaknem hat éve már, hogy férjhez mentem, és azóta nagyon sok dolog történt. Lakásvásárlás, költözés, munkahelyváltások és sok-sok emlékezetes pillanat. A következő évekre ennél is nagyobb terveim vannak, de ezekről majd később...

Kívánságlistám a következő születésnapomig:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése