2015. február 15., vasárnap

Debora Geary: Modern boszorkány (Modern boszorkány #1)

A történetről röviden 

Bibircsókos orr, csúcsos kalap, seprű és üstben fortyogó bájital helyett ismerjétek meg a modern boszorkányt! Lauren 28 éves, Chicagoban él, ingatlanügynökként dolgozik, és halvány lila gőze sincs arról, hogy valójában boszorkány, egészen addig, amíg egy Boszorkánycsevej nevű internetes oldalra nem téved, ahol három vadidegen nő éppen erről próbálja őt meggyőzni.
"Moira néninek talán akad valahol egy üstje, mert ért a gyógyfüvekhez, de a mai boszorkányokon nem nagyon látni csúcsos kalapot, és igen kevesen tudnak közülünk repülni. Az az egész seprűnyélen lovagolás többé-kevésbé mindig is csak mese volt. Ebben a tekintetben nem tett jót nekünk a Harry Potter."
Véleményem a könyvről

Többször összefutottam már ezzel a könyvvel különböző blogokban, de biztos voltam benne, hogy nem fogom elolvasni. Kedvelem a mágia témáját, de nálam ez kimerül a Harry Potter-sorozat és az Átkozott boszorkák című film imádatában. Hogy miért olvastam el mégis? Azért, mert a könyv rám talált.

Egyik alkalommal, amikor a könyvtárban jártam, egy polc tetején csücsült, és nem tudtam megállni, hogy meg ne tapizzam a gyönyörű borítót. A könyvvel kapcsolatos korábbi érzéseim és a neten olvasott felemás vélemények ellenére hirtelen éreztem, hogy kell nekem, így hazahoztam.

Már az első fejezetben elvarázsolt a könyv, és tudtam, hogy jó helyen vagyok. Picit romantikus és nagyon szórakoztató olvasmányban volt részem. A regényt egyébként egy négy éves boszorkánypalánta viszi a hátán: ahányszor Aervyn felbukkant, annyiszor olvadtam el, tündéri kis csibész ez a kisfiú! A könyvet átszövő humor miatt a regény engem az Anyák maffiája című könyvre emlékeztetett, bár abban egyáltalán nem szerepel boszorkányság. Tökéletesen kiszámítható limonádé volt ez is, de néha ilyen is kell, és engem nagyon jókor talált meg a könyv. Alig várom, hogy olvashassam a sorozat további részeit!
"Egy férfi, aki három nővérrel nőtt fel, csak tudja, hogyan kell bánni a nők kedélyhullámzásával. Egy frászt. Egy férfi, aki három nővérrel nőtt fel, azt tudja, hogyan kell gyorsan fedezékbe bújni."
Sokan írták a regényről, hogy hiányzik belőle a feszültség és az izgalom. Számomra pont ez tette szerethetővé: családias hangulat, összetartás és imádnivaló karakterek jellemzik az egész történetet. Senki sem került halálos veszélybe, nem bukkant fel fekete mágia vagy alvilági szörnyek, és én pont ezért imádtam. Aki izgalomra és harcokra vár, rossz helyen keresgél, de aki szeretne tökéletes kikapcsolódást pár óra erejéig, mindenképpen kerítsen sort erre a könyvre!

A kiadó plusz pontot érdemel a borító miatt: nem elég, hogy gyönyörű, de ha leveszed a védőborítót, alatta egy zseniális ötletre bukkansz!

Ízelítő a könyv külföldi borítóiból



A könyv adatai
Kiadó: Maxim Kiadó
Kiadás éve: 2014
Eredeti címe: A Modern Witch (2011)
Forrás: könyvtár
Oldalszám: 376

2 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekel már ez a könyv, de a felemás vélemények engem is elriasztottak :/ Arról tudsz valamit, hogy a kiadó mikor tervezi a következő részt? Mert ahogy néztem, ez is egy jó hosszú sorozat bevezető kötete, és lehet, hogy inkább angolul kezdeném el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem érdemes elolvasni, nekem nagyon tetszett! Az újabb részekről nem tudok semmit, az viszont biztos, hogy angolul már nem fog több megjelenni, annyi van, ami eddig megjelent. Az írónő magánéleti problémák miatt abbahagyta az írást pár hónapja. :(

      Törlés